26 februari 2013

Om att följa min nya blogg.

 
 
 
Hej igen!
 
 
 
Så roligt att ni är så många som hängt med till den nya bloggen (som du hittar HÄR), det gör mig verkligen jätteglad. Som jag nämnde tidigare är bloggen, plattformen och Aftonbladets Hemmabilaga inte helt klara ännu. Det har ännu bara varit smyglansering (och ni är specialinbjudna av mig). Den stora lanseringen kommer nu i Mars och då skall allt vara klart och vi kan köra till 100%
 
 
 
Jag har från flera av er fått frågan om jag kan lägga in bloglovin eller dylikt för att göra det lättare att  följa uppdateringar. Men... jag har provat detta och dessvärre blir det bara, hur jag än gör, en länk till Aftonbladets bloggar generellt inte till min blogg specifikt.
 
 
 
Under denna vecka kommer det att pågå ett intensivt arbete med att få allt klart och det kommer att läggas in ett antal länkar till Facebook, Instagram, Twitter (fast det har jag inte, och kommer inte att skaffa. Någon måtta får det vara!) och annat. Skall kolla med redaktionen om det går att lägga någon sorts prenumerationslänk där också. Annars kanske ett alternativ kanske vara Facebook.
 
 
 
Jag har gjort ett Facebook-konto för DRÖMHUS, men är inte helt hundra på hur det där egentligen fungerar. Skulle man kunna tänka sig att jag gör en liten notis om nytt inlägg på Facebook varje gång jag uppdaterar (en länk kanske). Så kan ni kanske via det se när det är något nytt på gång? Tips mottages med tacksamhet.



Som sagt, lite barnsjukdomar annars går det bra!



KRAM



HELENA






3 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Facebook är jättebra. Jag följer massa bloggar via Facebook och har också länkat min egen blogg till min Facebook-sida så att varje gång jag lägger upp ett inlägg publiceras det automatiskt en post med en länk på Facebook. Följer man då min sida ser man att jag gjort ett nytt inlägg. Supersmidigt :)

Jag har skapat en Facebook-sida som "Personlig blogg" och så har jag kopplat bloggen via http://www.networkedblogs.com

Lycka till

Kram
/Vivvi

Milla sa...

Blir utmärkt med FB! kram Milla

Unknown sa...

I learn a lot of things, thank you for sharing! Valuable articles.
Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

Related Posts with Thumbnails