9 januari 2013

Vi matchar köksmöbeln med golvet

 
 
 
Jag börjar eventuellt att bli lite virrig, men har jag visat er denna bild tidigare? Minns inte, och efter i runda slängar 1300 inlägg på snart 4 år, borde det vara ok, eller hur?!
 
 
Det blir som ni vet Dinesengolv i fjällstugan, typ det på bilden. Plankorna är hela 45 cm breda och 35 mm tjocka. Alla snickare jag pratat med om detta, bara skakar på huvudet och har aldrig sett eller framför allt aldrig lagt något liknande golv. Men Dinesen försäkrar att det inte skall vara några problem, bara man följer de noga utformade instruktionerna som medföljer.
 
 
 
 
 
 
 
Tillsammans med golvet har vi också beställt en laddning möbelplank i samma dimension. Bord och bänkar skall det bli (men det vet inte "Tobbe trollkarl" ännu, hihi!), precis som det på bilden.
 
 
 Fiffigt, när man inte har oceaner av utrymme, att ha en bänk som man bara kan skjuta in under bordet när man inte använder den. Drömmen är förstås ett par Y-stolar (drömstolen om du frågar mig) att kombinera kitet med...
 
 
Nej nu är det sent igen och jag måste bums hoppa i säng!
 
 
See U!
 
 
Helena
 
 
 
 


2 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

Åh såååå himla snyggt!

Kicki i Åre sa...

Läckert!!

Jag drömmer också fortfarande om Y-stolar... :)

Kram kram

Related Posts with Thumbnails