14 november 2012

Mina bilder vs annan fotografs bilder

 
 
 
 
Jisses vilken mörk dag, sedan ett-tiden har jag gått omkring med en känsla av att jag snart måste hämta på dagis. Det känns som kväll... Med såhär korta dagar blir det lite krångligare att fota, bland annat åt mäklarna. Man hinner liksom inte så mycket under de få timmar det är ljust på dagarna. Vid fint väder är det väl ok, men gråmulna dagar som denna, finns inte mycket tid att hurra på.
 
 
När jag gjorde mitt första reportage, det som just nu finns att skåda i Jeanne d'Arc Living, var dagarna så korta att jag fick fota vid tre olika tillfällen. Men det är klart, jag var ju inte så snabb då heller...
 
 
Just det hemmet är nu till salu, men det är inte jag som fotat Hemnetbilderna!
 
 
Här, däremot, är några av mina bilder som kommer från det reportaget.
 
 
 


 
 
Här kan du se Hemnetbilderna, som jag alltså inte fotat!
 
 
Nu är det allt dax att packa ihop här och hämta snorpan på dagis. Tack förresten för att ni är så gulliga och kikar in här hos mig titt som tätt.
You mean alot to me!
 
 
KRAM
 
 
 
 


6 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Så fint, vad duktig du är! Jag håller med om att det är svårt att hinna plåta med det lilla dagsljus som finns... men det vänder snart! Kram!

Lotta Rödlund-Böckert sa...

Hej Helena! Vilka otroligt fina bilder du tog hos oss. Vi och många runt omkring är riktigt imponerade. Kramar från familjen

Anonym sa...

Hej, så duktig du är. Jag tycker dock att det ibland är roligt att se hur det verkligen ser ut, som på Hemnets sida. Där får man se verkligheten och inte en försköning och om man ska köpa något vill man se hur det ser ut på riktigt. Men dina bilder är outstanding.

Kram från Skåne

Kicki i Åre sa...

Lite annan känsla på dina bilder tycker jag , och då menar bara positivt ! :)

Kram kram

evalevabo sa...

Duktig på att fota. Men alldeles för fel inredning för mig. Chabby chic. Uamig. Dont like. Och så genom ående.
Smaken är om baken
Eva

Anonym sa...

Håller med "Kramar från Skåne". Går inte att jämföra bilder som är tagna för så olika syften. Bilderna på Hemnet behöver vara klara o tydliga just som de är, med vidvinkel så man ser hur det verkligen ser ut! Vet inte vad du är ute efter för reflektioner genom att jämföra?

Kramar från Halland!

Related Posts with Thumbnails