3 oktober 2012

Den hade jag gömt...

 


 
Tack för alla söta ord om min lilla lugg! Jorå, nog trivs jag med den alltid, men den skall allt bli lite rakare och lite fylligare (om det nu går med mitt tunna skandinaviska hår...).
 
 
Innan vi åkte på ett av kalasen i helgen som var, tog jag några bilder på lillan här utanför. Jag hade helt glömt bort den fina blå sammetsjackan som hon fick för länge sedan. Den har varit alldeles för stor så den har hängt i garderoben något år i väntan på "iväxt". Nu passar den perfekt, typiskt att det blir vinter nu då...
 
 
 
 
 
Sammetsjackan kommer från Lucky Ellen (finns de kvar förresten?) och resten av kläderna är från POMP de LUX. Ni anar förresten inte vad jag sålt mycket POMP-kläder i år, jösses! Det är bara tre försäljnings veckor kvar denna säsong, och förfrågningarna om events tycks aldrig sina. Hoppas att jag får förstärkning av någon ny säljare här i Mälardalen till våren. Med denna efterfrågan kommer jag aldrig att klara av försäljningen själv här i trakten.
 
 
Nu är jag rätt och slätt aptrött och bara måste kasta mig i säng.
Imorgon är det en ny dag igen!
 
 
Kram
Helena
 
 
 


1 kommentar:

Kicki i Åre sa...

Härliga bilder på söta lilla damen!
Och fina kläder, kul att det går så bra med försäljningen!, :)

Kram kram

Related Posts with Thumbnails