16 augusti 2012

Späckad vecka!




Hello, här är jag och jag har inte glömt bort bloggen även om det kan verka så.
Lite mycket att göra just nu bara = superkul!


Håller på att inreda ytterligare en lägenhet inne i stan just nu. Målaren kommer idag och börjar med renoveringen (så det känns lite som att jag måste vara där och övervaka starten), samtidigt som jag har några andra projekt som pågår parallellt...

Imorgon bär det av till Stockholm (har blivit mycket Sthlm för mig den senaste tiden) igen för att besöka FORMEX. Det blir spännande och första gången för mig. Jag skall besöka mässan tillsammans med den person som jag skall börja jobba med! Nu blir ni nyfikna va? Ja, ni vet nog vem det är, men mer än så säger jag inte just nu, vänta bara så kommer ni att få se!


På lördag sticker jag en snabbis till Köpenhamn för modevisning och fest tillsammans med POMP de LUXteamet. Sedan blir det första bästa flyg hem dagen efter, för att på måndag dra igång med ett par nya projekt.  


Nu något helt annat!






För er som har missat att Lindex i slutet på september släpper en kollektion i samarbete med Missoni kan jag meddela att så är fallet. Jag brukar inte vara den som hänger på låset till HM när de samarbetar med olika designers, men denna gång mina damer och herrar, kommer jag att tälta
utanför om jag så behöver!






En del av intäkterna går till bröstcancerforskning. Från 1 oktober kommer det fina rosa läderarmbandet finnas till försäljning och 50% av priset går till forskning.


Om ni vill kan ni följa mina dagar på Instagram där jag uppdaterar lite mer ofta!
Mitt namn där är uddenhelena


Ha en riktigt fin dag!


Helena





6 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Härlig tid du har framför dig. Så kul att få följa med på dina äventyr.

Kram Lena

Anna sa...

Tack för tipset om Missoni :-)

Anonym sa...

Hum... Spännande!! Nu snurrar det i huvudet här. Har du försonats med din ex kompis P, o ni ska börja jobba tillsammans?? Ha en fin dag! Kram Linda

Anonym sa...

Jag tippade också på Petra "H o P" eller Lotta på "Mitt liv på Landet".
Spännande att se vad du hittat på!

Ha det trevligt på Formex!

Bea

MILLA sa...

Jag ska absolut köpa armbandet! Dock, jag rår inte för det, jag blir sjösjuk när jag ser de där mönstrena.... Men sånt kan ju gå över. Kram Milla

Anonym sa...

Funderar också på om du och "rivalen" Petra försonats, men jag har rätt svårt att tro det.. Tror också på Lotta :-)

Related Posts with Thumbnails