13 augusti 2012

Pingstbröllopet





Jaha, så har den här helgen swischat förbi i flygande fläng. Kräftskiva och handbollsmatcher och slappa och faktiskt lite jobb har jag hunnit med. Imorgon är det dags för dagis och jobba "på riktigt" igen. Lustigt det där, genast när man börjar se över höstkläder, överdragsbyxor, skor och dagisväskor och sådant, så känns sommaren slut.


Jag är nog inte ensam om att hålla tummar och tår att det blir en fin och riktigt varm skön höst i år. Det är vi väl ändå värda när sommaren faktiskt inte bjudit på några riktiga högtryck. Visst, lite fint väder har det väl varit nu mot slutet, men de där tokvarma dagarna och riktigt ljumna underbara sommarkvällarna har vi deffinitivt blivit snuvade på. Så nu står alltså hoppet till sensommarvärme och brittsommar och allt vad det heter!


I veckan fick jag ett mail från en kvinna som läst min blogg en tid. Hon skall gifta sig nästa sommar, och frågade mig om jag kunde tänka mig att komma till Katrineholm för att fota dem. Klart att jag vill! Det var vansinnigt roligt och helt galet nervöst att fota bröllop, men jag gör det gärna igen!


Här är några bilder från det vackra Pingstbröllopet jag fotade denna sommar.















Tack Jenny och Daniel för att jag fick förtroendet att föreviga er fantastiska dag!



Kram Helena






7 kommentarer:

Johanna sa...

Så vackra bilder! Hade gärna haft dig som fotograf när jag skall gifta mig!:)

Ha en fin måndag,

Kram Johanna

Cecilia sa...

Underbara bilder på ett vackert par :-)!!

Anonym sa...

Friskt vågat, hälften vunnet. DU vågade och DU vann. Det är stort!!

Ulla
Ingarö

Sofia sa...

Men det är ju jenny du fotat;-)

Att världen alltid är så liten...
Hon är från Valskog där även jag är uppväxt. Hon gick i min brors klass i 9 år:-)

Underbara bilder...

Kram

Room of karma sa...

Underbara bilder ♥ Så underbart att få fota en så stor dag i någons annas liv.

Såg just inlägget nedan om gummistövlarna - Åhhh, vill ha!Bra höst inspo till min garderob.

Kram CC

mitt liv som jag sa...

Underbara bröllopsbilder, vad duktig du är!

Gabriella sa...

Åh, vilka fantastiska bilder du fotat!

Related Posts with Thumbnails