17 augusti 2012

Formex för mig också





Halloj, halloj!


Tillbaka på Udden efter en hel dag i Stockholm med besök på Formex. Ja vad skall man säga, mycke grejor var där förstås, en del montrar var fint skyltade med fina saker men många var det inte. Lite besviken måste jag nog få säga att jag blev. Vad sjutton, om man nu tillverkar eller på annat sätt producerar och säljer varor. Så vet man att det kommer typ 26 000 besökare för att titta på ens grejor, borde man då inte lägga extremt mycket krut på att göra en inbjudande, inspirerande och vacker monter? Som sagt, några hade gjort det, men många hade helt missat den biten. Rätt mycket krafs och tingel tangel där över huvud taget faktiskt. Missade kanske de bästa godbitarna?


Men men nu har jag i alla fall varit där och sett vad som gäller för hösten och vintern,
dvs "more or les" samma saker som förra året!


Roligast med dagens Stockholmstur var att åter igen träffa "hon som jag skall jobba med" och dessutom få se hennes helt fantastiska hem! Makalöst ställe säger jag bara, så jäkla coolt!






Känner ni igen det?
Någon som vet vems vardagsrum jag fotat?


Bäst att krypa till kojs nu, flyger till Köpenhamn imorgonbitti tidigt.

Kram Helena





4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Nyfiken på Formex, spännande med allt nytt!
Jodå det vardagsrummet känner jag igen, det är hos Åsa med fina bloggen @mycasa. Kan tänka mig att det var jättesnyggt där. Blir spännande att se ert samarbete.
Ha en fin helg! Kram Suss

Helenas enkla vardag sa...

Jag ser vems det är! Det är Åsas vardagsrum!! Har den bilden i min inspirationsmapp! Ska du jobba med Åsa, vad kul! Älskar hennes blogg!
Ha så kul i Köpenhamn!
Kram Helena

Miss Tess sa...

Själv gillar jag ju Formex men du har rätt att det finns båge godbitar och rent ut sagt skit;) Som över allt med andra ord.

Det låter som du har en spännande höst framför dej.

Miss Tess

Anonym sa...

Det är Åsas blogg -en av mina äldsta och nära kompiasar! Kul!
Lycka till -till er båda!

kram Lotta

Related Posts with Thumbnails