2 augusti 2012

Catwoman



Igår kväll bjöd söta syster och jag mamma och pappa på middag nere i hamnen i stan. Mamma gick officiellt i pension, även om hon inte jobbat sedan i våras, och det ville vi fira. Våra respektive fick stanna hemma med alla barnen och kvällen var bara för vår lilla "ursprungliga" familj. Hur mysigt som helst hade vi. Skrattade mycket, som vi alltid gör när vi ses, åt god mat och drack gott vin!




Jag har alltid varit förtjust i (nja kanske inte under tonåren då) leopardmönster, pälsar och sådant, men varit lite för feg för att använda det. När jag startade mitt företag i höstas, bestämde jag mig för att det var dags att sluta vara feg, tro på mig själv och stå för det jag gillar! Så igår plockade jag ur garderoben fram en blus, som säkert har 15 år på nacken, men den är knappt använd. Satte på mig favvojeansen och längst in i garderoben hittade jag också ett par gamla skor som garanterat är närmare 15 år de med, kanske äldre. Äldsta tonårstjejen lånade mig ett skärp med vintagekänsla och voilá, kvällens outfit var fixad!


Kände mig snygg, inte en krona hade jag spenderat och ändå kändes det
nytt och fräscht, det var kul!


Nu blir det svampskogen.


Kram
Helena




12 kommentarer:

Victoria Glosemeyer sa...

Så snyggt! Bra att du vågade, det klär dig! :-) Lycka till i svampskogen!
Kram

Unknown sa...

Sjukt snyggt! I like ;)

Kram Catta

Anonym sa...

Assnyggt!!

MITT VITA HUS sa...

Hottie;)

Lena -gott för själen sa...

Ursnyggt! Mer leopard åt folket!

Kram Lena

Anonym sa...

Oj, nu ska här rotas i garderoben! Tack för inspirationen! / Maria

Anonym sa...

Hur snyggt som helst.
Bra att du vågade!

Ulla
Ingarö

kavallinskan sa...

Men va bra! Himla snyggt!

Anonym sa...

Så impad att du har samma figur nu som för 15 år sedan :)) Du är jättesnygg!

Hälsn. Åsa

ikas sa...

Superfräscht!!!

mitt liv som jag sa...

Du ser verkligen kanonsnygg ut!

SKÖNT HEMMA sa...

Du är så himla fin hela du inkl outfiten. Det är sant som de säger; allt klär en skönhet :) Kram Anna

Related Posts with Thumbnails