23 augusti 2012

Alla kan handla POMP de LUX

 
 
 
Halloj ute i stugorna!
 
 
Nu tutar det på sådär snabbt igen, livet alltså. Bloggen och allt som inte rör familjen eller genererar pengar blir lidande. Ni fattar vad jag menar va? Som egen företagare har jag märkt att man aldrig riktigt kan slappna av, vet aldrig om det kommer in några pengar eller inte. Bara att köra på alltså, så länge det finns jobb, för att vara på den säkra sidan!

 
 
 
 
 
Just nu lägger jag krut på POMP de LUX. Mdevisningen och kick offen i Köpenhamn i lördags gav mig en riktig kick (kan hända var det det som var meningen), så nu kör jag barnklädesförsäljning så det ryker!
 
 
 
 

 
Hur kul som helst att komma ut till en massa glada, förväntansfulla mammor som inget hellre vill än att slå klorna i alla überfina plagg som finns till försäljning denna säsong. Annars jobbar ju jag ganska ensamt om dagarna så det är verkligen kul att under några veckor per säsong få komma ut och lufta sig lite bland en massa trevliga tjejer.
 
 
 

 
 
Ni är ganska många som hört av er på ett eller annat sätt och berättat att ni gärna hade handlat av mig om ni kunnat. Maila mig så löser vi det!
 
 
 
 
 
 
Årets katalog hittar ni HÄR
 
 
 
 
 
 
 
Ni når mig på hko@pompdelux.se
 
 
 
Kram kram
 
 
 
 


3 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Hej var just på ett party igår, fin, fina kläder! :))
Blev en aning fattigare :)

Kram Caroline

Miss Tess sa...

Pomp de Lux ser ut att ha så mycket fint men har konstigt nog aldrig testat märket. Hade varit kul att se irl innan man beställer men ska iaf kolla katalogen.

Kram

Room of karma sa...

Älskar Pomp de Lux kläderna! Har faktiskt inte varit inne och tittat på höstens kollektion, tack för att du på minner mig!

Önskar dig en fin fredag ♥ kram CC

Related Posts with Thumbnails