13 mars 2012

Grymt hem

.
.
.
.
Godmorgon

Ett litet morgoninlägg blir det från mig idag, har liksom varit uppe sedan 04.30... Någon vaknade och någon kunde inte, för ovanlighetens skull, somna om, så det var bara att tassa upp i mörkret och försöka att inte tjura ihop för det. Lite armbandstillverkning och smurfarna på dvd i ottan är aldrig fel...

Jag brukar vara så himla seg på morgonen, känns alltid som om jag går i sirap och sitter lite fast, kommer sällan iväg till dagis med Lillan förrän vid 9.00 eller 9.30, om jag inte har en tid att passa. Men idag var vi som sagt "lite tidiga", så M tog med sig Lillan till dagis alldeles nyss, och min plan för dagen är att vara "supereffektiv".

Börjar då arbetsdagen med visa er ett grymt hem,
som jag hittat hos Bolig Magasinet.









Kristian Septimus Krogh


Nu när jag är igång såhär tidigt på dagen, kanske jag till och med hinner kasta in
ännu ett inlägg här på bloggen lite senare.


Sköt om er och ha en fin dag!


Helena
.
.
.

2 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Supersuperfina bilder! Ha en fin dag själv! :)

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

Vänliga Hälsningar,
Miss Alicia

Related Posts with Thumbnails