28 februari 2012

Nu blev det sent igen och märkeskläder till barn

.
.
Hej på Er

Nu är min arbetsdag slut för idag, jösses, klockan blev nästan ett idag igen, och jag har ändå en skapligt stor hög med jobb kvar som ligger på vänt. Ta inte detta som att jag beklagar mig, nej nej, jag är oerhört tacksam över att jag har massor att göra. Det kan nog vara så, såhär i början, att man har lite svårt för att planera sitt arbete på ett vettigt sätt. När jag blir tillfrågad om jag vill göra ett jobb blir jag så ivrig att få det, så jag typ försöker pressa in det i schemat,
 bara för att jag är så rädd att jag inte får det annars.
Måste bli bättre på att planera alltså...

Jag hade tänkt berätta om något helt fantastisk och osannolikt som hände mig i helgen, men orkar inte nu, det blir för sent. Skall försöka fota det och berätta den helt osannolika historien för er imorgon. Det enda jag känner att jag orkar just nu är att tipsa om att det idag och imorgon är sista dagarna på
detta mycket trevliga erbjudande!





Klicka här för att komma direkt till webshopen hos
Kids Brand Store, klicka sedan på fliken Outlet så kommer du till deras sidor med helt sanslöst billiga märkeskläder till barn och tonåringar!


Natti, natti!
.
.
.

2 kommentarer:

Casa of Mia sa...

TAck för tips kram

Unknown sa...

Hej! Trevligt att träffa dig " in real life" i söndags! :) kanske blir fler gånger eftersom jag och mina vänner GILLAR Pomp De Lux! /Madde

Related Posts with Thumbnails