11 november 2011

Svart och vit inspiration

.
.
God förmiddag på er!


Det har redan gått två veckor sedan jag slutade som narkossyrra och startade mitt nya liv som mitt nya jag "företagaren"! Mycket saker som skall fixas innan man drar igång på riktigt. Det känns som att för varje ny sak jag gör klart, kommer jag på två nya som måste styras upp med.

Jag gjorde från början en hemsida själv, men tänkte om, och lämnade uppdraget till en som verkligen kan sådant, ni vet en sådan där webb-kille. Nu kommer hemsidan bli toppenfin och jag ser så fram emot att den skall bli klar, så att jag kan börja marknadsföra mig på allvar. Vill liksom att allt skall vara fix och färdigt innan, så att man inte är en sådan där "mycket snack och liten verkstad typ".

Det slog mig en sak här om dagen, satan i gatan vad det måste ha varit tusen gånger krångligare att starta ett företag innan internet fanns. Jag tillbringar ju flera timmar om dagen framför datorn för att sy ihop alla trådar och fixa med allt inför starten. Tänk om jag hade behövt beställa all nödvändig info och fylla i alla blanketter, förfrågningar och annat i papperskopior och skicka allt med den vanliga posten! Vilken tid allt hade tagit...

Nåväl, många timmar om dagen blir det framför datorn med sådant som skall fixas, sedan blir det en och annan timme till bloggen och för nöjessurfing emellanåt också.

Bland annat för att titta på snygg inredning.











 Lise & Kristian Septimius Krogh

Önskar er alla en riktig toppenfredag!

Kram kram
.
.
.



4 kommentarer:

Sophie sa...

Hej Helena!

Snygga inspirationsbilder du bjuder på - helt i min smak!

Önskar dig återigen lycka till med ditt företagande - du har gett mig inspiration och mod till att börja tänka i banor kring att starta eget...Trevlig helg!

//Sophie på Hammarö

Dagar hos mig sa...

Vackra bilder. Förundras ofta över hur folk lyckas vara så konsekventa i sitt färgval? Jag hittar alltid något jag gillar som inte passar in...

Linruz sa...

Hej Vännen!
Ja vad gjorde man innan internet?
Kan helt enklet inte fatta hur man klarade sig utan.
Ska bli så spännande att följa dig och dina kommande projekt.
Är helt övertygad om att du kommer lyckas med barvur.
Ha en skön helg
Kram kram
Lina

Yvonne sa...

Du är så duktig Helena önskar dig all lycka med ditt fotande

Related Posts with Thumbnails