20 november 2011

Nyvaken treåring på väggen

.
.
Halloj!

Idag är det "minsta motståndets lag" som gäller här hemma...  och jag kan informera om att man skall vara väääldigt försiktig med "starkvaror" när man gått på LCHF några veckor... och då menar jag inte för viktens skull...


För några dagar sedan beställde jag några förstoringar på mina egna fotografier.
Ett av dem sitter nu på väggen i trappan.




Det har varit så kalt i den där trappandär hela tiden,
 och vi har inte kunnat bestämma oss för vad som skall sitta där.




Jag har köpt några rullar washi-tape (heter det så?) och använde det till att sätta upp förstoringen på väggen med. Fiffigt, på så sätt kan man byta bild närhelst man känner för det, och de vita väggarna i trappan kan liksom bli som ett dynamiskt galleri!

Nu skall det gosas big time med Lillan som just levererades av mormor och morfar!


Glöm inte tävlingen, med superfint pris från Housedoctor, imogon!


Kram

Helena
.
.
.

5 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Vilken fantastisk bild kram

Gamla skolan-Jennie sa...

Vackert! Den gjorde sig väldigt bra i trappan! Jag älskar att inreda med foton, hemmet känns mer personligt då!

Kram Jennie

Mariette sa...

Hej Helena!

Vad snyggt det blev med fotot!!!
Jag har länge tänkt att jag vill ha ett stort foto i vår trappa, men funderat på cancas...det var ju dock supersnyggt och billigare alternativ detta, så att man dessutom kan byta ibland!

Ska leta i mitt arkiv igen efter lämplig bild!

PS; Tack för din jätte goa hälsning!!!

Kram Mariette

Anonym sa...

Så fin bild. Hur snyggt som helst i hallen.

Kram Camilla

Bella sa...

Vansinnigt söt bild:)Tycker bildens färger är fantastiska och de ger den perfekta kontrasten i trappan! Du är så duktig på att inreda och fotografera!!

Kram Bella

Related Posts with Thumbnails