23 november 2011

Dagens bästa shoppingtips för inredningsintresserade

.
.
Hej på Er i gråburret!


Här är det full fart idag, planerar och fixar inför morgondagens styling, som skall bli så galet kul! Mitt fina kontor har jag fått överge idag, eftersom målaren tagit över nästan hela övervåningen. I vanlig ordning ser det ut som kriget här hemma när vi har hantverkare på plats. Hur mycket jag än plockar så fylls det bara på med grejor och damm överallt känns det som. Det är mellan tjejens rum som får sig en välbehövlig makeover. Jag började förra sommaren, men färdigställde aldrig, och det var tur det för det blev inget bra. Nu kommer det att bli tipp topp istället!


Gissa om jag hade tur idag när jag vid lunch kikade in hos Atelje Fåtöljen, där var det världens flyttutförsäljning! Det känns förstås lite trist att Anettes fina butik försvinner från Skultunavägen, men riktigt sorgligt blir det inte eftersom den efter nyår uppstår på nytt, dock i ny regi och nya lokaler vid Öbergs färg - Colorama. Anette kommer att fortsätta att vara med på ett hörn även där, men hon kommer i huvudsak att fortsätta i samma lokaler med sitt möbeltapetseri (heter det så?). 




Ny lykta och julros pryder sovrumsfönstret.
Krukan köpte jag hos Atelje Fåtöljen till förra julen och lyktan köpte jag urbilligt idag!

För någon som håller på att inreda ett flickrum och just har startat en homestylingrörelse, var det förstår ni nog ingen överdrift, om jag säger att jag kände mig som ett barn i en godisaffär!


-Oh, den måste jag ha, och den, och när jag ändå håller på kan jag lika väl ta den här också! Ja ni förstår resten själva, mycket grejor blev det... Ni kommer att få se alltihop vad det lider och jag anbefaller verkligen er som har möjlighet, att ta er en sväng förbi Atelje Fåtöljen under veckan.
I prommise you, du kommer att kunna fynda!


Atelje Fåtöljen har öppet mellan 12-18 tisdag till fredag och på lördagar är det öppet, hum, hur var det med det nu då... Jag får återkomma om det!


KRAM
.
.
. 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails