30 september 2011

Tullhuset 1 år

.
.F
Jag följde era råd och lämnade Molly hemma (förutom väskan dårå..)!
Fler bilder här.

Trevligt event på Tullhuset igår när de firade 1 års jubileum. Modevisning med massor av fina höst- och vinterkläder fick vi se, sedan var det mingel förstås, med gott bubbel!




Ni vet att jag är svag för Tine K och det finns det en hel del av hos Tullen.




Min supersnygga väninnan Sara gör sig sååå bra på bild!
Kunde inte låta bli att fota...




Självklart bjöds det på smaskig tårta!




Och ja, shopping blev det också, trots att jag inte hade tänkt det.
Jag kunde bara inte låtabli en ny vinterjacka,
men den får ni se en annan dag!

Ha nu en riktigt fin helg tills vi ses nästa gång.

Kram kram!
.
.
.





4 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Vilka fina bilder! Du kanske skulle bli vimmelfotograf???

MITT VITA HUS sa...

Vilka härliga kort:)) Kram

Anonym sa...

Jättefina bilder (som vanligt) :)!
Måste bara fråga vart du har hittat ditt
Jättefina halsband?
/c

På vår Udde sa...

Halsbandet har jag köpt i en väskaffär, någon vanlig kedja som jag inte minns vad den heter. Ligger i Punkthuset i Västerås!

/Helena

Related Posts with Thumbnails