11 september 2011

Stora beslut

.
.
Hej, hur har ni det?!

Måste bara tacka er alla för de fina kommentarerna och mailen jag fått den sista tiden, ni är bara för gulliga!! Jag blir så himla glad för ert pepp och allt fint beröm jag fått för mina bilder. Det värmer verkligen och självförtroendet har fått sig en puff i rätt riktning.

Som ni säkert märkt kommer blogginläggen lite sporadiskt just nu, och kommer kanske att göra det ett tag fram över, jag är nämligen inne i en period med stora förädringar. Många inte helt lätta beslut som skall fattas, mycket planerande arbete och mycket mycket att fundera på. Jag kastas ständigt mellan en nervpirrande känsla av spänning och tillförsikt och ett obehaglig nervös molvärk i magen över att jag kanske tar fel beslut eller att jag kommer att misslyckas med det jag företar mig...




Visar er ytterligare en bild från Spanien idag.
Kvinnan och den lilla bebben satt i värmen bakom kassa-apparaten i en liten "supermercado" i Palma. Bebben kan inte vara många månader gammal men sover tryggt i mammas knä medan hon jobbar i sin lilla butik. Hennes halvätna lunch stod på bordet till höger i bild. Ingen mammaledighet, ingen barnomsorg och ingen lagstadgad lunchrast, men hon såg mycket lycklig ut ändå!


Natti, natti!
.
.
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt fantastisk bild!! Du har verkligen "capture the moment" / Karin

Anonym sa...

what a wonderful picture, so warm and friendly - just look at the expression on the happy mama's face!
helena, you have such a great gift, i always enjoy looking at your photos - thank you for sharing your talent with us!
take care,
anne

Related Posts with Thumbnails