23 september 2011

Ni är bara för söta

.
.

Med så mycket kärlek!

Jag är så glad för vart enda enskilt meddelande Ni lämnat till mig i kommmentarsfälltet i mitt förra inlägg! Ni är bara bäst, och om jag kunde skulle jag ge Er alla varsin riktigt stor kram som tack för all support och alla superfina ord jag fått med mig av Er på vägen! 

Jag lovar att snart berätta om vad det är jag tänker syssla med lite mer precist, ni var ju några som undrade det. Jag slipar på detaljerna och förbereder starten för närvarande och det tar mycket energi, när familjen hemmet och sjukhuset (där jag fortfarande jobbar oktober månad ut) fått sitt, är dagarna slut och jag har brunnit ut... Inte mycket krut kvar till att blogga med mao. Men det skall bli bättre och givetvis kommer Ni att få följa med på min resa!

Så, stora kramen och ett stort fång blommor till Er alla!

Kram Helena
.
.
.


2 kommentarer:

Linruz sa...

Hejja hejja!
Precis som alla skriver här nedanför är nu jättevacker utan retuch.
Blir ju onekligen lite nyfiken på vad det är du ska göra.
Men antar att du berättar när allt ramlat på plats.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Är så glad för din skull! Det här kommer att gå huur bra som helst :)

Related Posts with Thumbnails