15 september 2011

Så enkelt, så snyggt!

.
.
Kikar bara in här en kortis för att visa två fina bilder.
Jag börjar bli extremt sugen på att göra om något här hemma. Var hemma hos min väninna, en viss HoP, här om dagen, och efter ett besök där vill man alltid bara slänga ut allt här hemma och köpa nytt. Nu går inte det för sig, och den där känslan brukar lägga sig efter några dagar tack och lov, men fram till dess måste jag nog helt enkelt göra om något i helgen. Köksbordet ligger nog närmast till hands...




Här är bilderna, som jag inte har en aning om vart jag hittat,
de bara låg i en mapp.




Så enkelt och så snyggt!

Helena
.
.
.

8 kommentarer:

På vår gata sa...

Jag har också en väninna som har det så satans snyggt hemma, så när jag har varit där vill jag ändra om allt! Ibland är det bra, för då får man ordning på sådant, man väntat på alldeles för länge, men ibland får man ta och lugna ner sig...

Önskar dig en fin fredag!

Kram D

Anonym sa...

Ja, det är likadant för mig. Kommer jag hem till min väninna blir jag nästan på dåligt humör över hur snyggt och samtidigt mysigt hon bor. Det kvittar hur fint jag själv tycker att jag bor för så fort jag varit där tittar jag genast jättekritiskt på mitt eget hem. Men jag måste säga till dig Helena att du bor väääääldigt fint, minst lika fint som P.

Kram Anna

rustik charm sa...

Riktigt snygga bilder du visar:)

Just nnu hittar jag så mycket inspiration på alla bloggar man besöker. Vill göra om allt här hemma:)
Ha en fin helg.
Kram Kristina

Mariette sa...

Bilder som verkligen ger en lust att dona lite...det där rena avskalade är så snyggt. Det bara träffar!!!

Visst är det väl så att man aldrig riktigt blir nöjd...det är väl så med oss inredningstokar!

Trevlig helg!

Kram Mariette

Casa of Mia sa...

Fina bilder och alltid kul att förnya sig och göra om.

Anonym sa...

Ditt hem är mycket fräschare,för att inte tala om läget!!
Maria

Sabina sa...

Precis den känslan jag vill ha här hemma vilken tur att vi fick dessa stolar i bröllopspresent, tror de anländer om tre veckor…
Dessa bilder ska hamna i min inspirationsmapp :-)
Tack snälla!
// Sabina

Anonym sa...

Håller med anonym.Ditt hem är varmt och mysigt.Det är tanke bakom.Att få ett flott hem är inget svårt ,köp bara designprylar och ställ lite överallt så är det klart.Men att få känsla i ett hem det kräver mer än så..Du har så fint och vilken underbar plats det ligger på.Kram..

Related Posts with Thumbnails