29 augusti 2011

Vardagligheter och en hortensia som lyser upp

.
.
Hej alla fina bloggisar!

Idag bloggar jag med vänsterhanden medan grytorna puttrar till höger och tvättmaskinen snurrar för fullt. Återbruket har fått sig en rejäl påfyllning från Udden idag, fattar inte var all skrot kommer ifrån... Det tar liksom aldrig slut, bara fylls på hela tiden.

Snart skall jag iväg på en kul kul fotografering, ni får som vanligt se, om det blir bra! Så länge vill jag bara visa Er en liten hortensia som jag köpte igår, heeelt ljuvlig färg om Ni frågar mig!!







Ses lite senare då!

Kram Helena
.
.
.



8 kommentarer:

På vår gata sa...

Hortensior är ju så vackra. Den är min absoluta favoritblomma, tyvärr har jag dock så svårt för att få dem att överleva. Hoppas att du lyckas bättre.

Kram Daniela

Ps. Spännande med fotografering! :)

Natasha @ Northern Light Design sa...

Hi Helena, Long time "no see"...
LOVE the dark, blurry quality of these images :)

MITT VITA HUS sa...

Multitasking alltså, ja det är ju något vi kvinnor kan, gör nämligen typ exakt samma sak hi hi;)

Lycka till med fotandet idag då, ska bli skoj att se som vanligt:))

KRAM

M

Anonym sa...

Underbar färg!

Det var så lustigt, hyrde film i helgen, där huvurollsinnehavaren sa precis så, att hennes pappa sagt till henne "Ångra aldrig det du gjort, bara det du inte gör".

Tänkte på din blogg då, och att jag oxå vill ändra mitt liv.

Hoppas du är på G med deina planer, det är jag!

Kram/ Greta

Anonym sa...

Hortensia er en av de vakreste blomstene. Fant endel på salg på planteskolen nå, men kjøpte ingen. Tror jeg kanskje må dra tilbake for å kjøpe noen å plante ute. Siden de er på salg, så er det ikke så ille om de ikke klarer seg.

Kari :-)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Du tar så fina bilder!!! Kram!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Hortensia är verkligen en vacker blomma!
Själv satte jag en syrenhortensia igår i vår trädgård får se om den klarar sig.
Kram Anna

Anette sa...

Hej Helena!
Vi har samma stil och smak och jag får så mycket inspiration av din blogg. Har själv en liten blogg som endast varit till för de närmaste men tänkte börja bege mig ut i den stora bloggvärlden och bli lite "social" och lämna kommentarer. Du tar jättefina bilder också!
Ha en bra dag! Anette

Related Posts with Thumbnails