5 augusti 2011

En dag i solen på Udden

.
.
Är det inte bara heeelt ljuvligt med denna sommarvärme som faktiskt hänger i dag efter dag just nu?!
 En något vingklippt bloggerska, efter en kväll ute med väninnorna, var det som blev väckt av en nyvaken liten sötnos så där vid halv elva i morse. Visst har jag lite tur som har
 kanske världens mest morgontrötta lilla treåring.


 
Krukorna från Tine K som jag skickade efter, kom igår, och nu på eftermiddagen var jag väg och handlade lite växter till dem. Ett fikonträd och en liten liten Hortensia, som jag nog skall
 byta ut till ett olivträd tror jag, blev det.


Tidigare idag, liksom igår, har jag haft sällskap av goa väninnor här ute på Udden.
Vi har badat, lunchat, fiskat, druckit kaffe, myst med våra barn och bara varit!
 Så himla härligt! Vårt hem är oslagbart på sommaren!




Hoppas att ni också har haft det fint idag!

Kram kram
.
.
.

2 kommentarer:

Fru Reija sa...

Vilken Underbar Blogg !

Hit kommer jag mer än gärna tillbaka !
Ha en underbar helg !

Casa of Mia sa...

Vilka fina bilder och vilken härlig blogg, här ska jag fortsätta att titta in!

Related Posts with Thumbnails