9 juli 2011

Några fynd och ett måste

.
.
Idag bär det av hem igen efter nästan en veckas supermysig vistelse i Göteborg.
Gårdagen bjöd på hällande regn och storasysters lag blev utslagna, i åttondesfinalen, mot kanske världens bästa flicklag Ydun från Danmark, annars var det trevligt. Lillan oc jag ägnade oss åt shopping, som jag tyckte var kul och Lillan tyckte var sådär...




Ett litet axplock av vad som fyllde påsarna. Den plychiga "Mollyn" uppe till vänster köpte jag i lite militärgrön färg. Halva piset var det på den! Ett betydligt mer passande pris nu än vad de kläderna annars kostar. Liten klänning till Lillan (som fyller år imorgon) från Ester Elenora, hon vägrade ta av den när hon provat den... Ett par gummistövlar hade jag inte tänkt att köpa just nu, kanske till hösten, men busregnet som öste ned där ute gjorde att jag omvärderade (ville inte förstöra mina träskor) och inhandlade ett par Hunter, dock till ordinarie pris. Snygga jeans, lite bastoppar och en del barnkläder hittade jag också, till halva priset, inte dumt!

Nu skall vi gå ned och äta en sista god hotellfrulle!

Kram
.
.
.

3 kommentarer:

MIA på MITT VITA HUS sa...

Trevliga fynd ju:) Den där ee kläningen skulle jag med velat ha haft till tösabitarna:)

Fortsatt fin semester H!

Kram M

mammaxtre sa...

Vad roligt med shopping i Göteborg. Det skulle jag också kunan tänka mig. Hunter är ett bra val. jag älskar mina.

Ha det fint

Milla sa...

Ah knasigt att det blev sånt regn där på västkusten när det varit så fint här hemma i öster. Har tillbringat några somrar på samma handbollsturnering under åren med olika sorters väder dock, shit vad hal en handboll kan bli i ösregn. Jag har fyndat samma OM plysch också till halva priset i rosa nyss, superfynd för ett härligt fint plagg! Kram Milla

Related Posts with Thumbnails