26 juni 2011

Vår vackra Udde

.
.
Godmorgon säger jag såhär vid elvatiden!
Här är barnfritt och älsklingen och jag hade en mysig kväll på tu man hand igår. Ja, nu är det ju naturligtvis inte så att jag inte tycker att det är mysigt att vara med min lilla solstråle, men ibland behöver man vara bara med sin partner. Viktigt viktigt för förhållandet och vips blir man nog en bättre mamma också!




Fantastiskt god mat åt vi igårkväll på en mysig restaurant nere på stan.
Efter middagen flanerade vi lite på måfå runt och tänkte ta något att dricka på någon uteservering. Men i vanlig ordning kom vi fram till att det faktiskt är allra allra mysigast på vår altan.
 Så vi hoppade in i en taxi och styrde kosan mot Udden!




En lätt bris låg över Udden, det var lite småkallt men mycket vackert.
Vi fyllde upp bambusoffan med massor av kuddar, fällar och filtar.




Sedan satt vi där och drack cognac och mös till solen gick upp!
Så yes, jag är lite pumsig idag, men hipp, hipp hurra, jag har ingen huvudvärk!!! Jag har i många år plågats av ganska så svår migrän, vilket har medfört att jag faktiskt dragit mig för att dricka alkohol de senaste åren. Men (cross your fingers) faktiskt verkar det som att migränen de senaste fyra månaderna avtagit både i frekvens och intensitet.
Tack för det säger jag!




Kastar in en bild på mig själv från framsidan igår.
 Solen strålade och det var lovely varmt och skönt. Tänkte att växterna, som är ganska nyplanterade, behövde en skvätt vatten. Rätt som det var brakade det till och världens åskskur gjorde mitt vattnande tämligen överflödigt... Hum, typiskt Svensk sommar eller?

 Förresten, kolla det fina linnet från ChillNorway, det är en riktig sommarfavorit!
Så fint och lättburet, önskar att jag hade fler i olika färger.

Kram till Er
.
.
.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fint, fint har ni med ett oslagbart läge!

Anonym sa...

Ni bor så fantastiskt vackert-flytta aldrig:)/ Karin

Linruz sa...

Förstår att ni styrde kosan hemmåt i stället.
Ni bor ju verkligen i paradiset.
Ha en skön söndag.
Kram Lina

Anonym sa...

Ni har så otroligt fint, vilket läge.
Förstår att ni trivs.

Kram Camilla

Anonym sa...

Vilka tjusiga rabatter du har ! Gillart ! .)

Kram Kicki i Åre (där man får plantera "ogräs" för att det ska bli frodigt i rabatterna!) :))

På vår gata sa...

Jag förstår att ni åkte hem till er. Utsikten ni har är ju fantastisk!

Kram Daniela

Vita Hemligheter sa...

Fantastiskt fint hus ni har och vilket läge, Underbar blogg!
Tack för inspirationen och ha det bra!
Kram Emma

mammaxtre sa...

Ni bor helt galet fint. Vilken livskvalite, vad härligt!

Related Posts with Thumbnails