29 mars 2011

Liten fotograf

.
.
Hej och ursäkta mig,

men nu blir det faktiskt lite mer Ranunkler!
 Jag bara måste visa sötnosen som gör som mamma gör!
Det var så otroligt festligt, plötsligt kom Lillan till mig, och frågade efter sin kamera.
 Hon hade letat och letat länge efter något, men inte hittat det,
och det var just kameran.




Jag letade rätt på den, och gav den till henne. Lillan tog den, och traskade med bestämmda
 små steg in i vardagsrummet, där hon började rumstera om på bordet,
Flyttade runt på vasen med blommorna, 
och ställde ljusstakar i "hennes ordning"!




Sedan sa hon mycket myndigt - Jag måste fota de här blommorna förstår du mamma!
Sedan tittade hon anklagande på mig och sa -Men var är de rosa blommorna som vi köpte?!
De rosa Anemonerna, som Lillan hade valt hos torghandlaren, står i en vas i ett fönster,
 men dem får hon fota en annan dag!

Kram kram!
.
.
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha barn är underbara! det är verkligen som man säger.. barn gör som msn gör.....
Härliga bilder :-) Ha en fin dag//Pernilla

VivanDivanGoesFashion sa...

Underbart! Klart lillsessan vill göra som mamma. Mina små sitter väldigt mycket med sina "mini-laptops" precis som mamma :-)

Kram
/Vivvi

jenny ~ house of jenny sa...

Hihi! Vilken sötnos!

Puss!

C. Tvillingmamma sa...

:) Som jag fått lära mig "barn gör inte som du säger,barn gör som DU gör" :)

Therese sa...

Åh så himla gulligt! Haha, verkligen bevis på att de gör som man gör och inte gör som man säger;) Underbart.

Ha en toppenhelg, kram Therese

Livet hos Linda sa...

Åå så söt hon är då! =) Dom är för goa när man ser att dom gör som man gör. Själv sålde jag lite kläder på Tradera för ett tag sen och la allt iordning och fotade. Tog inte lång tid innan sonen la ut sina klädet och skulle fota dom. Man blir helt varm i kroppen av deras påhitt! =)
Kram kram

Related Posts with Thumbnails