13 mars 2011

Lillans storasyster

.
.
Fina Lilla Storasyster

Igår skrev jag om att tiden går så fort, då menade jag i det lilla. I ett lite större perspektiv går tiden, om möjligt, ännu fortare! Det är snart åtta år sedan denna vackra unga dam och hennes storasyster, kom in i mitt liv, eller snarare, jag som kom in i deras liv. Hon var bara en femårig liten fis då, idag är hon både längre än vad jag är, har större fötter än mig och har definitivt mycket mera hår än vad jag har!!! 






Helena
.
.
.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vad söt hon är!!

Kram

Stina sa...

En vacker tjej.:-)
Stina

Anonym sa...

Vilka fina kort.
En vacker och naturlig tjej.

Kram Camilla

Tina sa...

Åh vad duktig du är att foto Helena! Du har fångat det "där" som man känner varje gång man tittar på henne! ;) Kramis

Related Posts with Thumbnails