5 december 2010

Min nya kappa!

.
.
Hej!

Liten Sessa är fortfarande sjuk, om än med något lägre feber. Rösten har hon tappat helt och smyger omkring här hemma och väser, när hon vill och orkar säga något.
Stackars, stackars liten...

Själv har jag ryckt upp mig lite andra advent till ära. Har både duschat, kammat till mig och faktiskt också klätt mig ordentligt. Igår var det raggardusch, toffs på huvudet och mysbyxor som gällde. Inte särskillt raffigt men det funkar det med (om det inte blir allt för ofta)!




Slängde faktiskt tillochmed på mig ett par högklackade stövlar idag när jag skulle ut med hunden. Kanske inte det bästa valet av skor, med tanke på underlaget, men jag kände mig rätt snygg i alla fall
där jag halkade fram! Hi, hi!

Apropå snygg, kan jag säga att min nya kappa från ChillNorway är "dösnygg", ett riktigt riktigt kap! Varm och gosig i härlig ull men känns ändå smidig och elegant.
Typiska ChillNorwaydetaljer fulländar stilen!
Love It!

Min kappa kommer från Oslo, men jag vet att bland annat Nantucket och Millami säljer ChillNorway i Sverige!

Adventskramar från Helena
.
.
.

8 kommentarer:

Thelma Louise sa...

lekker kåpe..jeg har den med hette i lys grå..så fiiiin den også.:-)

Ha en fin fin 2. søndag i advent.:-) Hilsen fra Oslo....

Anonym sa...

Supersnygg kappa! Och givetvis en snygg bärare oxå :-)
trevlig söndag//Pernilla

Stina sa...

Verkligen snyggt!
Stina

Anonym sa...

Snyggelisnygg!!

Gabriella sa...

Supersnygg kappa! Helt klart en vill-också-ha-kappa!!

Krya på lillan där hemma och ha en fin kväll!

Bella

SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Den är GRYMT snygg!! Gillar den koks grå, har själv den ljus grå oak coat med stor luva.
Jag sparar lite på den nu & skall bo i den till våren ;)

Kanon snygg var du & jag gillar erkännandet av att du tar dig en raggar dusch & har håret i toffs ibland, för jag kände igen mig *ha ha*
Men som du säger, -Inte för ofta...

God bättring till lill hjärtat

//Sessan i Oslo

HOUSE of ADELA sa...

Wow vad snygg du är! Superfin är den kappan och hela bilden var suverän. Gillar er lilla fina hund med;)

Kram
Adela

sussi sa...

Allt klär en skönhet. Ja kappan är super snygg och det är du också Hoppas att lillen blir frisk snart. jag har också sjuka barn hosta (falsk krupp.)hoppas bara dom hinner bli friska innan jul, men peppar ta i trä så har jag klarat mig förutom min rygg. haha det är kanske för att jag dricker glögg om kvällarna:))Alltså inte ryggen förskylningen:)Kram Sussi.

Related Posts with Thumbnails