7 december 2010

Like this

.
.
Sen liten hälsning från mig!

Ikväll känns det nästan som om jag har fyrkantiga tv-rutor till ögon. Surfat runt som en galning för att hitta inspiration till badrummet. Kan väl inte säga att jag hittat DET badrummet ännu i alla fall...

Vad man däremot hitta när man följer den ena länken efter den andra är allsköns inredningsinspiration! Man kan ju hålla på i evigheter och bara hitta mer och mer härliga bilder och idéer. Helt otroligt så mycket duktiga och kreativa människor det finns!

Här är några bilder som jag stöttepå i flera olika bloggar och som bara gick rakt in i hjärtat, ja, eller i inspirationsmappen i alla fall!





Bilder från Guts


Gillar bilderna jättemycket och bara känner att jag blir så sugen på lite ruffa detaljer. Har faktiskt hittat stora rostiga bokstäver på ett ställe, och funderat i typ 4 veckor på om jag skall köpa mig en eller inte. Kanske blir det fel hemma hos oss eller så är det just vad som behövs för att "poppatill" det hela!

Alltså, ingen feber på Lillan imorgon = snabb sväng iväg med bilen
 för att inhandla en rostig bokstav!

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar oxå lite "ruffa" detaljer! Vi har ett rostigt stort E på väggen, då vårt efternamn börjar på e. Köksön som just nu är i wengeträ ska bytas ut till betong. Jag älskar bänkar i betong, men även andra inredningsdetaljer i detta material.

Kram/GReta

Snor och Glamour sa...

Härlig blogg du har! Med hjärtat på rätta stället!

När du letar inspiration är ett tips att kolla denna länk: http://www.booli.se/inspiration/
Här väljer du om du vill se badrum, kök, uteplats eller vad du vill se, så får du upp en massa inspiration på just detta samlat på ett ställe! Visst, allt gillar man inte, men små guldkorn finns!

Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails