28 december 2010

Krasslig bloggerska rapporterar

.
.
Kort rapport!

Från en som börjar få ont i halsen och känner sig allmänt krasslig just nu. Tidigt, tidigt i säng är väl bästa medicinen I guess...


Annars har vi haft en härlig dag i backen!
 Ingen sol men lagom kallt, ibland är det riktigt svinkallt såhär års, men i år verkar vi ha tur! Lillan gör framsteg men papsen tycker att jag pushar lite för hårt... Lätt för honom att säga som swishat ned för pisterna hela dagen, och inte haft skidskola i barnbacken för en 2,5 åring! Imorgon blir det ombytta roller!

För övrigt kan jag berätta att jag har hittat DET skidstället, som det faktiskt nästan står Helena på! Så übersnyggt, och jag tror nästan att jag fått feber av att jag känner att jag egentligen inte har råd med det... Men kanske, kanske, om jag ler mitt allra sötaste... 

KRAM

HELENA



.
.
.

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Krya krya:) sjäv har jag haft en av de värsta dagarna på länge, blir sängen nu med i guess:/

Kram

Livet de la crème sa...

Jösses vad sugen jag blir på att åka skidor när jag ser dina bilder! Hade tänkt åka lite nu i julhelgen, men minus 23 grader är för kallt även för en Norrbottensfödd 08:a ;) Krya på dig, hoppas att du får din heldag i backen!

Related Posts with Thumbnails