5 oktober 2010

Det kom ett mail...

.
.
För någon vecka sedan fick jag en förfrågan om jag var intresserad av att fota en familj!
Med sckräckblandad förtjusning svarade jag ja, och tänkte att någon gång måste ju vara den första och blir det inget bra, så har jag ju i alla fall fått träna!

Gissa om jag var nervös och nyfiken på vilka de var?

Det visade sig vara en supergullig mamma med sina helt ljuvliga pojkar! 
De var så duktiga och poserade så tålmodigt, sen var de hur gulliga som helst mot Lillan, som fick lov att följa med eftersom tiden ändrades.

Vädrets makter var inte helt på vår sida, det blåste hård vind och solen var sådär obarmhärtigt stark, inte helt lätt med andra ord. Många bilder blev det, många blev helt fel, men en del fina bilder blev det, om jag får säga det själv förstås...







Visar två bilder idag, och några fler en annan dag, när de är färdigredigerade och familjen fått se dem.
Det är bara det att det kan ta några dagar eftersom jag typ
 har några kuddar att sy först...


Kram

.
.
.

7 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Du är så duktig på att få fram en känsla i bilderna! Jättefina och såååå härliga!

Kram
Adela

Anonym sa...

Så fint, hoppas du får fler uppdrag!
/ Fia

A House With A View sa...

Men jesus vilka vackra bilder på en supersöt familj!!

Kramiz aka

Line fra huset på landet sa...

SÅ flink du er! Veldig fin setting. Helt perfekt synes jeg. Dette blir nok bra!!
Til innlegget under; åh..som jeg forstår deg når det gjelder dette å begynne barnehage for skattene våre. Vanskelig og spennende på samme tid å sende de små for første gang til andre ukjente. Lillan din er jo bare såå vakker H. Hun som min lillemor ser ut som en liten alv..med blå øyne og lyst, lyst hår;)
Lykke til i ny barnehage!
Gode klemmer sendes herfra.
Line

signerat 71 sa...

Du är super duktig. Jätte fina bilder.
Hoppas på att du får in fler fotouppdrag.
Kram J

sussi sa...

Gud vad duktig du är. Jätte fina bilder Kram sussi

Natalie sa...

Men gud va duktigt du ar, varfor sa radd?? ge dig sjalv en klapp pa ryggen, du har talang!

Related Posts with Thumbnails