7 september 2010

Om du har 39 000 000 att shoppa hus för

.
.
Hej på er!

Oj vad sent det blev ikväll igen! Tänker alltid att jag skall lägga mig tidigt, men det blir sällan så...

Makalös lyx

Ikväll bara måste jag visa det här huset som är till salu för sanslösa 39 miljoner kronor! Men visst, du får ett fantastiskt hus med storslagen utsikt, en egen vik med sandstrand, en blomsteräng med äppelträdsdal och ett helt ogenerat läge på Värmdö, för slantarna! Av någon anledning får jag känslan av att antalet presumtiva köpare är ganska begränsat...


















Skeppsholmen Fastighetsmäkleri


 Komihåg att ha en fab tisdag!
.
.
.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen trevligt hus, ser fram emot din tävling om bordtabletten... Hoppas din kväll var bra och att du också får en fab tis....Kram
"PL"

På vår udde! sa...

PL!!! Nice to have you back! Kram

sussi sa...

ojoj då måste jag spela på trav i helgen om man ska få bo så där fint. Ja detta kallar jag lyx.ja vilket ställe kanon. Tack för dom fina bilderna. är det okej om jag lånar dom på min blogg? och skriver att dom är från dig?

Anonym sa...

I´ll always been here, never left. "PL"

Lisa sa...

Satte kaffet i halsen i lördags morse när jag såg huset och priset? Väldigt mycket ögongodis och visst magnifikt men faktiskt inte helt mysigt, kanske lätt att säga när man ändå inte har de summorna. Bor själv inte långt därifrån och känner själv (säkert precis som du) att se vattnet på morgonen när man stiger upp är värt allt!

Related Posts with Thumbnails