25 september 2010

Lucky Ellen på Kung Carl

.
.
Hello!

Vilket busväder det varit idag! Jag kan talaom att jag faktiskt inte varit utanför dörren, på hela dagen... Mysigt med en innedag, dessutom har älsklingen och alla flickorna varit ute på vift nästan hela dagen, så jag har haft så mycket egomammatid så att det är inte klokt!




Mer egomammatid, blir det på måndag, när en av mina bästa väninnor och jag skall åka en tur till Stockholm, för att kolla in Lucky Ellens höst/vinterkollektion, 
på Hotell Kung Carl vid Birger Jarlsgatan 21!

De kommer även att ha utförsäljning på kvarvarande sommarkläder och jag tänkte att man kanske kan fynda något fint till Lillan! Klänningen på bilden kommer därifrån och den är jättesöt! Sedan finns där en del godbitar i den nya kollektionen som kanske, kanske fär följa med hem!

Eventet börjar 16.30 och håller på till 20.00. Väninnan och jag tar tåget till Sthlm, så att vi kan mysa med lite vin och en god middag när vi ändå är i Huvudstaden! Gissar att det blir en sväng in på Svenskt Tenn också!

Nu är det natti, natti för min del...

1 kommentar:

Linruz sa...

Vad mysigt det låter med en liten tur på tågetäkta gott och ta ett glas vin.
Ha en fin kväll.
Kram Lina

Related Posts with Thumbnails