14 maj 2010

Och regnet det bara öser ned...


.
.
Det har verkligen regnat hela dagen idag, men Lillan och jag har trotsat det strilande regnet och varit ute större delen av dagen! Regnandet gav upp vid tretiden, så då åkte de varma regnjackorna av och det var varmt och skönt i luften!






Jag har dock inte planterat de växter som jag hade tänkt, för vi har bara strosat runt! En sväng till lekparken, kollat in sniglar (som det vimlar av urk), gått på promenad med vovven och liknande ansträngande övningar :)





Middagen intogs på bryggan, eftersom den lilla damen vägrade att gå in! Hon älskar att vara ute och tyckte att det var sååå skojsigt att sitta nere vid vattnet och äta!

Den här killen gled tyst förbi medan vi mumsade på hemlagade köttbullar! Jag tycker att det är supertråkigt att steka köttbullar, men hade tagit mig i kragen för en gångs skull...


Ha en skön kväll alla rara bloggisar!



Har förresten fått ett par mail där läsare undrar var betongbänken kommer ifrån, kanske är det fler som undrar? Den kommer i alla fall från Skulpturfabriken på Gotland (den väger 75 kg, skriv det, ropar hjärtat från övervåningen :-) 



.
.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails