17 maj 2010

GI & ETC!

.
.
Vackert väder bjuder måndagen denna majvecka!
 Härligt!

Igår kväll beslutade jag mig för att en gång för alla ta tag i de sista kilon som hänger kvar sedan graviditeten för två år sedan...

Mitt mål är att gå ned runt 5 kilo och landa på samma vikt som jag hade innan jag blev med barn! Jag hakar på "trenden" med GI diet och tänker försöka att röra mer på mig! Jag tänker inte tokmotionera utan promenera och cykla lite istället. Har köpt hjälm och cykelsadel till Lillan!

Nu skall jag ut och montera cykelsadel och bjuder er på lite snygga bilder från Living etc!







.

7 kommentarer:

Linruz sa...

Låter som ett klokt beslut. Motion är ju det allra bästa sättet att få kilona att försvinna på.
Hoppas allt är bra med dig.
Kram Lina

Anonym sa...

Hej!
Jag ska heja på dig! Har själv gått ner 8 kilo med GI metoden, men jag har sprungit sedan Jan/mån. minst varannan dag i 1 timme på löpbandet på gym o nu springer jag ute.Ska ner ett par kilo till innan sommaren så nu kör jag hårt 2 pass om dan ska på bröllop snart o då ska jag nått mitt mål. Lycka till!kommer stötta dig om du vill ??

lugan gatan sa...

Hej!
Lustigt, har själv bestämt att köra igång med GI metoden idag, då jag också har några för många "må bra kilon"...
Lycka till!

Kram Jeanette

signerat 71 sa...

Hej, Jag har oxå ca fem kilo som måste bort innan jag tänker hoppa i bikinin...
Vi kanske kan peppa varandra till goda resultat!?!
Kram J

På vår udde! sa...

Lina: Allt är bra med mig, tack för att du frågar!

Anonym: ALL form av stöttning är välkommen! Kanske kommer jag att springa lite längre fram ... Grattis till dina 8 kilo!

Jeanette: Lycka till, vi kan stötta och tipsa varandra!

Signerat 71: Absolut!!! Tillsammans är vi starka!!!

Anonym sa...

Hei!
Kan ikke du forklare litt hva Gi går ut på? Hva kan man spise/ikke spise? Resepter på retter med lav karbo?

Masse lykke til! Kjempesøt datter du har, og inspirerende interiørbilder!!

Siv

På vår udde! sa...

Siv: Tack för din kommentar! Jag kommer den närmaste tiden att skria en del om GI recept och sådant som har med att gå ned i vikt att göra! Hoppas att du då kommer att finna sar på dina funderingar!

Related Posts with Thumbnails