6 januari 2010

Makeovern fortskrider långsamt

......
......
Det går inte superfort att fixa vardagsrummet... Det jädrans sideboardet har jag nu målat varje dag sedan i lördags! Få se nu, hur många gånger blir det? Hela 5 gånger! Igår skickade jag iväg älsklingen att köpa ny färg, blankare, och idag har jag slipat hela bordet innan jag målade det! Nu äntligen börjar det likna något!
.........
Idag har jag också målat några ramar svarta och mellan varven syr jag på lite kuddar. Det blir nog bra när det blir klart! Så länge surfar jag runt och får lite kuddinspiration!
.
..
.Foto: Mikael Beckman
...
Ett besök på Svenskt Tenn är verkligen att önska...
.......
En vänlig bloggläsare upplös mig om att de tar hutlöst betalt för frakten om man skickar efter!
.......
....

1 kommentar:

Linruz sa...

Med lite envishet löser sig allt...men puh behöva måla 5ggr då skulle mitt tålamod tryta.*fniss
Kram Lina

Related Posts with Thumbnails