21 december 2009

Uppåt väggarna


...

....
Tänk så mycket man funderar på när lillan har svårt för att komma till ro och sova och bara vill ligga så tätt så tätt och mysa! I kväll kom jag på att vi har alldeles "uppåt väggarna" för lite tavlor på väggarna! Funderar nu på vad jag skall hitta på efter att allt julpynt åkt ut. Fick Sköna Hem i brevlådan här om dagen, läste den idag, och Malene Birgers hem tyckte jag var mycket inspirerande, mycket på väggarna var det där! Surfade runt lite nu i kväll och här är vad jag fann! Nu blir det att skaffa tavlor till hemmet efter jul!
!
.....


Foto: Mikael Beckman










...........
............

8 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Sista bilden fastnade jag speciellt för. Så vill jag ha.
Kram

milla sa...

Massor av inspiration.Milla

Vitt för själen sa...

Underbara bilder!
Älskar tavelväggar =)
Vilken trevlig blogg du har../Sophia

The Secret Garden sa...

ja det är inte lätt det där med tavlor. Och målar man själv blir man ofta less på tavlorna man gjort och vill inte ha dem uppe. har lite "problem" med tavlor själv... men rätt vad det är så kanske man ramlar på något som man bara måste ha! :)

Trevlig kväll!

Philia sa...

Såg din kommentar nu!!! En träff på stan hade ju varit supertrevligt.
Tack för receptet på den superba fiskgrytan förresten, nu ska jag försöka göra en själv nån dag.

Kram Kram P

sienneis sa...

Fint!
Jag påbörjade en tavelvägg i vår hall, men det var INGET bra ställe :) De hänger alltid på sne!

:)
Hoppas ni får en underbar jul!
Kram

Kristin sa...

Kjære Helena! Ønsker deg og dine kjære en fantadtisk deilig julefeiring! Nyt dagene sammen med familien:-) Håper du får alt du har ønsket deg og mer til:-) Er glad jeg har blitt kjent med deg! Store varme juleklemmer fra Kristin

s.m.i.l.e sa...

Snyyyggt!

Påminner mig om att jag måste få tummarna loss att hänga upp en massa småtavlor i sovrummet. De har legat på hög och samlat damm länge nog nu. Jag får aldrig tummarna loss...

Det här gav inspiration. Tack!

Related Posts with Thumbnails