27 oktober 2009

Walk-in-closet

....
.....
Inne i en "rensa" period!
Vill att huset skall vara i toppordning när jag nästa vecka börjar min årslånga tjänstledighet!
Är den sorten som inte kan koppla av om det är stökigt och oordning.
....
Idag stod min egen garderob på schemat!
Tänk om man hade haft en riktig Walk-in-closet som Mariah Careys!
......
...
......
.
..
.
Kan ha mycket svårt för att skiljas från saker/kläder ibland, är nog lite av en hamster!
Kan vara bra att ha... ni vet!
Skor kan jag bara inte slänga, om de inte är fula och trasiga förstås!
....
....

...

Kim Cattralls garderob skulle funka för mig!

Dessutom tycker jag att hon är "skitsnygg"!

.........

5 kommentarer:

Anonym sa...

I want one too.Kram Milla:D

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Så skoj att du hittade till mig så att jag hittade hit. Ett års tjänstledighet - vad är planerna? Låter väldigt skönt, skulle definitivt kunna tänka mig det själv.

Linruz sa...

Åhhhh vem drömmer inte om en sån!
Men i bland blir drömmar sanna så fortsätt du att drömma. Vem vet en vaker dag sittaer kanske du där i din alldeles egna closet!
ha en fin dag.
Kram Lina

s.m.i.l.e sa...

Jatack, en sån hade man inte sagt nej till. Framförallt drömmer jag om att få ordning på alla skor. Vi är som bekant skotokiga hela familjen, från yngst till äldst.

Fortsatt trevlig vecka! Hoppas du hittar nån lämplig pumpa att hugga in på. Som sagt, kladdigt, men kul!

Therese Turesson sa...

Visst känner man sig mycket lugnare om det är ordning och reda runt en! Särskilt när man rensar ur garderoben. Jisses vad man samlar på sig! Och ja, en walk-in-closet hade inte vart helt fel! ;)

Related Posts with Thumbnails