20 oktober 2009

Tackar allra ödmjukast

...
.......
Jag vill idag tacka alla fantastiska människor, för mig kända och okända, för att ni förgyller min tillvaro med alla fina kommentarer till mina inlägg!
.......
Tusen kramar och hjärtan till er alla, ingen nämnd, ingen glömd!
..
..Foto: Natalia Campbell
.
..
Om det inte vore för er fanns ingen vits med att blogga, men tack vare er, blir jag varje dag sporrad att göra ett litet inlägg!
Sen är det som att öppna paket varje gång jag går in på bloggen för att se om jag fångat någon läsares intresse!
.....
Ungefär 100 personer besöker På vår udde varje dag, fantastiskt, och vad nyfiken jag är på vilka ni är!!!
......
Vissa börjar bli "gamla bekanta", andra poppar upp lite då och då, men sedan finns massor med personer som aldrig lämnar några spår!
Kanske inte vill, kanske inte kan, men lika väl undrar jag vilka ni är? Självklart är ni välkomna att fortsätta läsa, om livet på och runt vår udde, utan att ge er till känna, men oj vad glad jag skulle bli om ni bara sa hej!
......
Till er andra (Ja då "Programledaren" det gäller även dig!) vill jag bara säga...
Hoppas ni hänger kvar ett tag till!
...
......

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gulligt skrivet och visst är det som att öppna paket när man får kommentarer...Milla:D

Hemmabloggaren sa...

Nää inte är du pantad heller. Det är bara jag som tar för givet att alla är fjantiga tekniknördar precis som jag :D

Den ersätter musen till datorn vettu´.

Kram kram.

Kristin sa...

Hei Helena! Så koselig skrevet! Ligfger en utfordring til deg på bloggen min:-) Klem Kristin

Anonym sa...

Hänger naturligtvis kvar, det är väl bäst så antar jag...för vill ha dig på min sida även när du är åter....ha det bra!
Vi ses när vi ses.

;-)
"programledaren"

Therese Turesson sa...

Klart att man hänger kvar då detta är en av de mysigaste bloggarna! :)

j e n n y sa...

Hej hej!

Jag är en trogen besökare på din blogg och läser alltid dina inlägg! Inspireras av dina fina ord och mixen av både det ena och det andra.. ;)

Men det hoppas jag att du redan visste..! ;)

Ha en fin vecka!

Related Posts with Thumbnails