4 oktober 2009

Helgen i korthet

..........
......
Helgen är snart slut och jag kan väl inte säga att jag har hunnit njuta så särskilt mycket av den...
Migrän har jag haft, av och till, i si så där en fyra dagar!
Gissa om jag håller på att bli galen...
.........
Idag är det skapligt bra och lillan och jag har gjort en liten utflykt!
..........
Nästa helg bär det av till Bergen på handbollscup, och då behöver vi en smidig vagn som man lätt tar med på planet!
Är inte särskilt insatt i olika märken och modeller, så jag blev glad att de inte hade en massa olika att välja mellan!
...
............ ...
......
Den här rackaren från Graco fick följa med hem, och jag tror att den
"will do the job"!
Lätt att fälla ihop, väger nästan inget och lillan sitter bra i den!
.........
Hjälp vad stor hon plötsligt har blivit!
Trodde aldrig att hon skulle växa ur sin Emmaljunga...
........
.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre. Fin vagn och hoppas det blir en trevlig handbollsresa.Kram Milla:D

s.m.i.l.e sa...

Funderade för ett tag sen på att investera i en sittvagn som tar mindre plats, men det blev aldrig av. Tur är nog det, för min tvååring vill helst gå.

Fortsatt trevlig vecka och grattis till en fin vagn!

Related Posts with Thumbnails