23 juni 2009

Minisemester

Foto: Helena

Har varit på minisemester med familjen i Huvudstaden! Alltid lika roligt att åka dit men faktiskt också alltid lika skönt att komma hem! Man är väl ingen storstadsböna direkt...

Måndagen var vigd åt barnen på Gröna Lund. Det var karuseller, sockervadd och popcorn för hela slanten! "Hjärtat", "Lillan" och jag satt mest och myste i solen, medans tjejerna kutade runt mellan olika attraktioner. När alla var nöjda med dagens övningar susade vi iväg till hotellet där vi sussade gott!

Idag var det min tur att roa mig! Tokrea på NK! Fanns ju hur mycket som helst att handla där... Det är ganska lätt att "get carried away" när det är typ 50% på nästan allt! Hjärtat var med och höll mig på mattan...

Oturligt nog upptäckte jag att batteriet i min kamera var slut efter 5 min på Grönan. Nedrigt... Man lär av sina misstag, det är bara att pipa ned på stan imorgon och köpa upp sig på ett reservbatteri. Misstaget får inte upprepas!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails